Pudełkowo Loany

Just another page about hobbies :)

2. Warsztaty na spotkaniu scrapowym

w dniu 15 stycznia 2012

Wczoraj wybrałam się na spotkanie scrapbookerek organizowane przez dziewczyny z Kwiatu Dolnośląskiego. Jedna z nich, Ayeeda, prowadziła warsztaty robienia obrazów/scrapów na blejtramie w technice mix mediowej.

Technika nie jest bardzo trudna, chociaż na pewno wymaga fantazji i rozmachu, żeby praca miała swój urok. Przy moim nawyku, że wszystko musi być ułożone i na miejscu nie było łatwo, ale udało mi się stworzyć obrazek ze zdjęciem Izy, mojej starszej córki. Na pewno kiedyś jeszcze wrócę do zabawy przy robieniu takiej ramki, chociaż jest jedno „ale” – materiały do pracy, tzn. media, są drogie 😦

 

Na warsztatach podziwiałam prace dziewcząt – niektóre wykorzystywały naprawdę niespotykane materiały i dzięki temu ich obrazy były bardzo wciągające (zgadywanie, co zostało użyte naprawdę wciąga! ;)). Najadłam się również przepysznych muffinek Zuzy, której dziękuję za pomoc! 🙂

2 responses to “2. Warsztaty na spotkaniu scrapowym

  1. Krulik pisze:

    świetna jest twoja praca!

  2. elbereth pisze:

    Mam nadzieję, że na kolejne warsztaty uda mi się już wybrać z Tobą. Pozdrawiam! 🙂

Skomentuj

Zashevka

crafting i szycie...

Vanadian Avenue

Passion, knowledge and desire to create

Red Point Tailor

RPT's Couture Endeavours

Początkowo

To co we mnie najlepsze i twórcze chciałabym pokazać światu

Robótki Stefci

Kocham uczucie tworzenia, więc tworzę:)

